handelsbetingelser hos Ninas Klinik

Betaling

Ninas Klinik modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Ninas Klinik bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Varer sendes hurtigst muligt, hvis varen er på lager.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader
opstået ved forkert håndtering eller anvendelse af produktet.

Eventuelle fejl eller mangler ved varen skal meddeles til Ninas Klinik hurtigst
muligt og i rimelig tid efter, at fejlen er konstateret

Ninas Klinik vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Ninas Klinik

Bispeengen 69
5270 Odense N

E-mail: info@ninasklinik.dk

Tlf nr: 50667020


Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop HVIS varen er intakt emballage.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@ninasklinik.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard returlabel og sende med retur. Den finder du her (LINK TIL RETURLABEL)

Varens stand, når du sender den retur

Varen skal returneres i ubrudt original indpakning, dvs. folie, forseglinger og eventuelle klistermærker intakte.

Hvis varen er prøvet og ikke returneres som beskrevet
ovenfor, betragter vi den som værende brugt, hvilket betyder, at du ved
fortrydelse af købet kun får intet eller en del af købsbeløbet retur, afhængig
af vores vurdering af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså
returnere varen ubrugt, ubrudt og ubeskadiget.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores webshop, kan der sendes en klage til: Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2

8800 Viborg
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus:

https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores e-mail adresse: info@ninasklinik.dk